ElektromobilitaNovinky
Trendy

Společnost Nio upravuje své poslání a vizi v reakci na měnící se tržní prostředí

Aktualizace hodnotového systému je odpovědí na proměnlivé společenské a tržní podmínky, čerpající z poznání budoucích trendů, uvedla společnost Nio.

Společnost Nio  se rozhodla inovovat své firemní poslání a vizi, aby lépe reflektovala současné tržní podmínky a vlastní vývoj. Výrobce elektromobilů dnes představil hodnotový systém 3.0, který aktualizuje poslání a vizi společnosti.

Vize: Vytvořit uživatelsky orientovaný podnik, kde se inovativní technologie prolínají s vynikajícím zážitkem.

Pro srovnání, zde je původní mise společnosti Nio, jak je uvedena v jejím prospektu:

„Naším posláním je formovat radostný životní styl prostřednictvím prvotřídních chytrých elektrických vozidel a být nejlepším uživatelsky orientovaným podnikem.“

Toto poslání, formulované v roce 2015, zahrnovalo hodnotový systém 1.0 a od té doby společnost Nio sloužila svým zákazníkům modelem „produkt + služba + komunita“. V roce 2020 byl představen hodnotový systém 2.0.

Vzhledem k výrazným změnám ve vnějším prostředí a získání jasnější představy o svém směřování, společnost nyní prezentuje hodnotový systém 3.0, uvedla Nio.

Expanze trhu s novými energetickými vozidly (NEV) a rozmanitější potřeby uživatelů činí technologii a zkušenosti klíčovými prvky obchodní soutěže, uvedla společnost.

Aktualizací svého poslání a vize chce Nio lépe definovat své strategické směřování a zaměřit se na to, aby se stala vedoucím uživatelsky orientovaným podnikem v oblasti technologií a zkušeností, čímž přispěje k vytvoření udržitelné a lepší budoucnosti.

Ještě před dnešním oznámením nové vize a poslání sdělil zakladatel, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Nio William Li zaměstnancům myšlenky stojící za těmito změnami na setkání všech zaměstnanců 19. července.

Li uvedl, že v současné měnící se situaci již původní mise plně neodráží celkové poslání společnosti. S tím, jak Nio expanduje pod více značkami a globalizuje své působení, je potřeba nového společného poslání, vize, hnacích sil a hodnot.

Zdroj
cnevpost.com

Související příspěvky