ET5 s shooting brake je skoro za dveřmi. Objevil v regulačním katalogu v Číně
Společnost NIO v minulosti naznačila že první prodeje nového verze sedanu ET5 by mohly začít už v červenci tohoto roku. A podle nejnovějších zpráv to vypadá, že se termín dodrží.
ET5 s shooting brake (nebo kombi, jak chcete) se totiž objevil v regulačním katalogu v Číně. Zde se objevují vozidla, které musela projít určitou certifikací, aby mohla být v Číně prodávána. Je to v zásadě poslední „papírování“ před tím, než vůz vstoupí na trh a bude k prodeji. Elektromobil by měl být prodáván také v Evropě.
Díky tomu se tak můžeme podívat na oficiální vzhled vozidla. Jak se vám líbí?
Délka, šířka a výška modelu NIO ET5 shooting brake jsou 4 790 mm, 1 960 mm a 1 499 mm, rozvor náprav je 2 888 mm, tedy stejný jako u sedanu ET5.
NIO ET5 shooting brake je vybaven dvěma motory s maximálním výkonem 150 kW, resp. 210 kW, a dokáže vyvinout maximální rychlost 200 km/h.
Stejně jako několik dalších modelů NIO založených na platformě NT 2.0 podporuje i NIO ET5 shooting brake možnost volitelného elektrického tažného zařízení, které může táhnout až 1400 kg těžký karavan. Baterie do tohoto modelu budou dodávat firmy CATL také CALB, stejně jako u nových modelů EC6, EC7, nového ES8 a nového ES6.
Předpokládané technické specifikace
- Pohon: AWD
- Délka, šířka a výška: 4 790 mm, 1 960 mm a 1 499 mm
- Rozvor: 2 888 mm
- Počet motorů: 2 (vpředu – 1, vzadu – 1)
- Výkon: 210 kW
- Točivý moment: 700 Nm
- Zrychlení 0-100 km/h: 4,0 s
- Maximální rychlost: 200 km/h
- Akumulátor: 75 kWh/100 kWh/150 kWh
- Dojezd: WLTP 433 km / 561 km / 780 km
Předpokládaná cena
NIO ET5 Shooting Brake bude o něco dražší než model ET5, který například ve Švédsku stojí 689 000 SEK (66 047 USD) s baterií 75 kWh a 799 000 SEK (76 591 USD) s baterií 100 kWh. Stejně jako elektrický sedan by se měl i elektrický shooting brake dodávat s možností BaaS. Jeho hlavní konkurenti by byly Audi A6 Avant e-tron a BMW i5 Touring, které přijdou na trh v roce 2024.
Zdroj: cnevpost.com