NIO uvádí, že jejich asistenční software zaznamenal více než 500 milionů najetých kilometrů
NIO zaznamenalo, že její software ADAS (Advanced Driver Assistance System) dosáhl nového milníku v počtu ujetých kilometrů. Tuto funkci využívá stále více majitelů NIO v Číně a začíná také v Evropě.
K dnešnímu dni uživatelé najeli více než 500 milionů kilometrů pomocí systémů NOP (Navigation on Pilot). NIO uvedlo NOP na trh v říjnu 2020 a po nashromáždění velkého množství uživatelských dat a najetých kilometrů uvedlo v prosinci 2022 na trh výkonnější NOP+ s podporou LiDARu a větším výpočetním výkonem.
K dnešnímu dni předplatitelé NOP nasbírali více než 400 milionů kilometrů a více než 100 milionů kilometrů s NOP+, uvedlo NIO. Tato data jsou velice cenná, protože díky nim může NIO opravovat různé bugy, chyby a nedokonalosti softwaru. Čím více dat bude, tím bezpečnější autopilot bude.
Data se z elektromobilu odesílají anonymně přímo do centrály v Číně, kde jsou poté podrobena další analýze. Velice podobný systém má také konkurenční Tesla, která data sbírá v daleko větším množství, což je ale logické, protože elektromobilů Tesla je na silnicích podstatně více, než NIO.