Dvojité směny na výrobních linkách mají za výsledek více než 300 vyrobených kusů NIO ES6 denně
Společnost navýšila kapacitní možnost své továrny F1 na výrobu elektromobilů. Továrna byla od 29. července do 2. srpna odstavena a to právě z důvodu modernizace.
Podle zprávy sjede denně z výrobních linek nejméně 300 kusů elektromobilů ES6 a nějaké směny tak jsou dokonce dvojité.
V posledních dnes také došlo k snížení počtu registrací NIO elektromobilů v Číně a nyní už máme vysvětlené – stojí za tím právě výše zmíněná odstávka kvůli modernizaci linky.
Druhá generace modelu NIO ES6 byla veřejnosti představena na autosalonu Auto Shanghai 2023. Je postavena na platformě NT2.0. Varianty baterií zahrnují 75kWh s dojezdem 465 km CLTC, 100kWh s dojezdem 605 km CLTC a 150kWh s dojezdem 900 km CLTC.
Rozvor: 2 915 mm
Délka: 4 854 mm
Šířka: 1 995 mm
Výška: 1 703 mm
Metodika výpočtu dojezdů CLTC
Ve světě elektromobilů používají čínské automobilky k testování dojezdu svých elektromobilů jako jediné normu NEDC, v USA se používá hodnocení EPA, evropští a japonští výrobci poté WLTP. Čína však na svém domácím trhu postupně zavádí nový postup testování spotřeby elektromobilů, a to CLTC (China Light-Duty Vehicle Test Cycle). Tato nová norma slibovala, že bude přesnější než starý standard NEDC.
Nová norma CLTC zahrnuje tři fáze testování a to pomalé, střední a rychlé. Testování trvá 30 minut a vůz při něm ujede celkem asi necelých 15 kilometrů. CLTC lze považovat za ekvivalent WLTP čínských automobilek. Mezi WLTP a CLTC ale existují některé významné rozdíly. Jedním z nich je délka volnoběhu vozu při testování spotřeby. Ta je při testech CLTC dvakrát delší než při testech NEDC. Testování CLTC také zahrnuje více zastávek než WLTP a rychlostní limit pro testování CLTC (114 km/h) je nižší než u NEDC i WLTP.
- Převodník výpočtů dojezdů metody WLTP, CLTC, NEDC nebo EPA
- Jak se se počítá dojezd elektromobilů? Srovnání EPA, WLTP, NEDC a CLTC