NIO dosáhlo maximálního počtu objednávek díky uvedení nového modelu ES6
Potvrzené objednávky modelu ES6 tvořily v květnu 35 – 40 % nových objednávek, což je velmi významný krok k naplnění stanovených cílů vedením společnosti NIO. Tato informace vychází ze zprávy analytického týmu Morgan Stanley pod vedením Tima Hsiao.
Celkový příjem nových objednávek NIO dosáhl letošního maxima, což bylo podpořeno uvedením nového ES6, uvedl tým analytika Tima Hsiao ve zprávě z výzkumu zaslané investorům 5. června.
NIO oficiálně uvedlo na trh nový model ES6 24. května a doručilo jej prvním majitelům ještě tu samou noc, nejrychleji od uvedení na trh po dodání v historii společnosti.
Včetně baterie má nový ES6 počáteční cenu 368 000 RMB (cca 1 150 000 Kč), což z něj dělá nejlevnější SUV od NIO.
Společnost NIO zaznamenala v květnu meziměsíční nárůst o 30 – 40 procent ve svých obchodech a tento trend pokračoval i na začátku června poté, co společnost uvedla na trh nový ES6.
Modely sedanů NIO, jako je ET7, zaznamenaly podle týmu v květnu pokles objednávek o zhruba 20 procent oproti předchozímu roku.
„ET5 a zcela nový ES6 se podílejí asi 80 % na nových objednávkách, což pravděpodobně znamená větší volatilitu, pokud ostatní modely s vysokou marží nedohoní,“.
Uvidíme, jak se uvedení nových či modernizovaných modelů projeví na červnových dodávkách elektromobilů společnosti NIO.