Podařilo se nám domluvit si testovací jízdu v sedanu NIO ET7 a Polestar 2, která bude v Mnichově. V polovině února tak budeme mít možnost projet si tento vlajkový sedan a jsme jeden z prvních českých webů, který vám přinese první dojmy a pocity. Z jízdy bude pravděpodobně také video, které bude následně na Twitteru a v článku na webu.
Pro nejnovější informace z testovací jízdy s ET7 sledujte náš Twitter (@NiofanCZ), a také profil našeho redaktora Jaromíra Mindla, který vše zařídil (@Nor7211). Na místě bude s námi také Lukáš Hataš z Tesla owners Czech (@HatasLukas).
Ptejte se nás na Twitteru a nebo tady v komentářích, co vás zajímá a co chcete na ET7 otestovat. Tento příspěvek budeme průběžně aktualizovat a doplňovat o zajímavé otázky.
Dotazy z Twitteru
- Jak funguje výměna baterie v zimě, kdy může být na podvozku elektromobilu nános sněhu a bahna?
- Jaké je NIO NOMI? Dá se případně vypnout?
- Jaká je rychlost nabíjení?
- Jak na vás auto obecně působí (pocit z jízdy). Máte z vozu luxusní dojem?
- Srovnání ET7 s Modelem 3 a Enyaqem (komfort, jízdní vlastnost, infotaiment)
- Kvalita zpracování vozu
- Hluk za jízdy v interiéru, kolik místa na nohy je na zadních sedačkách?
- Podporuje Apple CarPlay nebo Android Auto? Jde poslouchat Spotify?
- Jak dlouho trvá výměna baterie? Jsou nové baterie nabité vždy na 100 %?
- Je potřeba na většinu věcí používat obrazovku? (například stěrače)
- Jaká je reálná spotřeba a zrychlení?
Polestar 2 je čistě elektrický pětidveřový fastback střední třídy od švédské automobilky Polestar. Výroba vozu by měla začít na začátku roku 2020 v Číně, přičemž prvně se bude vyrábět dražší verze za v přepočtu 1,5 milionu korun a po roce by měla na trh přijít též levnější varianta za cenu přibližně milionu korun. Vůz vychází z konceptu Volvo Concept 40.1 a je postaven na platformě CMA. Polestar 2 má dva elektromotory, které dohromady poskytují výkon 300 kW, 78kWh baterie pak umožňuje normovaný dojezd 500 km dle měření WLTP. Americký standard EPA uvádí dojezd o něco menší, přibližně 440 km.